• e-Devlet
  • İçişleri Bakanlığı
  • Diğer Valilikler

Valilikler

Nevşehir Valiliği
Nevşehir Valiliği
Nevşehir Valiliği
  • VALİLİK
    Yöneticilerimiz Valilik Birimleri İl Protokol Listesi Tarihçe Mevzuat Görev Yapmış Valilerimiz Kurumsal Kimlik Nevşehir İl Brifingi
  • NEVŞEHİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    Hizmet Birimleri Kamu Hizmet Standartları Kamu Yatırım Programları 112 Acil Çağrı Merkezi Kamu Spotu
  • GÜNDEM
    Haberler Validen Haberler Duyurular Dosyalar
  • İLETİŞİM
°C
9
Mart2021
Parçalı Bulutlu
23
°C
5 Günlük Hava Tahmini
temizle
  • VALİLİK
    • Yöneticilerimiz
      • Nevşehir Valisi
      • Vali Yardımcıları
        • Mehmet Öz
        • Hasan Erkal
        • Mehmet MARAŞLI
        • Kağan Mekan ÇEVİREN
        • Kübra KURTOĞLU
      • Kaymakamlar
        • Acıgöl Kaymakamı
        • Avanos Kaymakamı
        • Derinkuyu Kaymakamı
        • Gülşehir Kaymakamı
        • Hacıbektaş Kaymakamı
        • Kozaklı Kaymakamı
        • Ürgüp Kaymakamı
    • Valilik Birimleri
      • İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl İdare Kurulu Müdürlüğü
      • İl Planlama ve Koordinasyon Müdürlüğü
      • İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü
      • İl Yazı İşleri Müdürlüğü
      • Özel Kalem Müdürlüğü
      • İdare ve Denetim Müdürlüğü
      • Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü
      • Hukuk İşleri Şube Müdürlüğü
      • İdari Hizmetler Şube Müdürlüğü
    • İl Protokol Listesi
    • Tarihçe
    • Mevzuat
    • Görev Yapmış Valilerimiz
    • Kurumsal Kimlik
    • Nevşehir İl Brifingi
  • NEVŞEHİR
  • İLÇELERİMİZ
  • HİZMETLERİMİZ
    • Hizmet Birimleri
      • İl Göç İdaresi Müdürlüğü
      • İl Güvenlik ve Acil Durumlar Koordinasyon Merkezi
      • 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü
      • İl Sivil Toplumla İlişkiler Müdürlüğü
      • İl Nüfus ve Vatandaşlık Müdürlüğü
    • Kamu Hizmet Standartları
    • Kamu Yatırım Programları
    • 112 Acil Çağrı Merkezi Kamu Spotu
  • GÜNDEM
    • Haberler
    • Validen Haberler
    • Duyurular
    • Dosyalar
  • İLETİŞİM

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğü

 

112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün Görevleri

  • İl genelinde; il jandarma komutanlığı, il emniyet müdürlüğü, varsa sahil güvenlik bölge veya grup komutanlığı, belediyeler, orman bölge veya işletme müdürlüğü, doğa koruma ve milli parklar bölge veya şube müdürlüğü, il sağlık müdürlüğü, il afet ve acil durum müdürlüğü ile valilikçe belirlenen diğer kurumların görev alanına giren acil çağrıları 24 saat sürekli erişim esasına göre karşılamak ve bu hususta gerekli tedbirleri almak,
  •  
  • Acil çağrıları, çağrı merkezinde acil yardım hizmeti sunan kurumlara yönlendirme,
  •  
  • Acil yardım hizmeti sunan kurumlar arasında gerekli işbirliği ve koordinasyonu sağlamak,
  •  
  • Kurumsal kapasitenin geliştirilmesine yönelik acil çağrı hizmetleri alanında; hizmetiçi eğitim programlarını yapmak, Bakanlığın izni ile finansman sağlayan ulusal ve uluslararası kurum ve kuruluşların proje çağrılarını takip ederek, hibelere yönelik proje hazırlamak,
  •  
  • Acil çağrı hizmetlerine yönelik ilgili kurumların talep ve görüşlerini de alarak yazılım değişikliklerini Genel Müdürlüğe teklif etmek,
  •  
  • İlgili kurumların acil yardım hizmeti sunan komuta ve kontrol merkezleri ile telli, telsiz iletişimleri ile yazılımları arasında bağlantı sağlamak,
  •  
  • İhtiyaç duyulması halinde acil çağrı karşılama ve yönlendirmelerle ilgili olay yerinde iletişimi ve yönetimi sağlayacak mobil merkezleri kurmak ve işletmek,
  •  
  •  İlgili kurumlarla birlikte tatbikatlar planlamak ve uygulamak,
  •  
  •  İlgili kurumların görüş ve önerilerini de dikkate alarak çağrı merkezi hizmetlerinin sunumu için gerekli olan her türlü altyapıyı kurmak, işletmek ve kurumların kullanımına sunmak,
  •  
  •  Çağrı merkezinin fiziki imkânları ölçüsünde ilgili kurumların komuta ve kontrol merkezi ihtiyaçları için çağrı merkezinde ve diğer mahallerde valilik onayına istinaden yer tahsisi yapmak,
  •  
  •  Çağrı merkezi hizmetlerine ilişkin kamuoyunu bilgilendirmek,
  •  
  •  Çağrı Merkezini asılsız ihbarda bulunmak suretiyle meşgul edenleri tespit etmek ve buna ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
  •  
  •  Valilikçe verilen benzeri diğer görevleri yapmak.
 
 
Naim BİÇKİN
112 Acil Çağrı Merkezi Müdürü
 
Kamu Hizmet Standartları
 
 
https://www.tccb.gov.tr/
https://www.icisleri.gov.tr/
https://www.turkiye.gov.tr/
https://www.cimer.gov.tr/
 

Bizi Takip Edin

  • Uyuma Projesi
350 Evler Mah. Milli İrade Cad. No: 38-40 Merkez/NEVŞEHİR
Santral: 0384 212 42 22 Fax: 0384 213 05 85